pondělí 19. leden 2015 0:00

Nenechte si ujít limitovanou edici Snickers plnou lískových oříšků

Značka čokoládových tyčinek Snickers uvádí speciální edici Snickers Hazelnut plnou křupavých lískových oříšků. Celosvětově proslulá kombinace ořechů a nugátu zalitá v čokoládě dostane i nejprotivnějšího hladovce zpátky do správné nálady. Varianta Snickers Hazelnut spojující lískové oříšky a arašídy není výjimkou. Zákazníci si to mohou ověřit od poloviny ledna za doporučenou cenu 13,50 Kč.

Značka Snickers přináší svým fanouškům jedinečnou limitovanou edici. Kromě klasické dávky lahodného karamelu, nugátu a arašídů obsahuje hromadu křupavých lískových oříšků, to vše samozřejmě obalené v neodolatelné vrstvě čokolády.

 

„Edice Snickers Hazelnut spojuje základní ingredience, díky kterým patří naše čokoládové tyčinky mezi nejpopulárnější na světě, s oblíbenými lískovými oříšky. Doufáme, že si tato originální novinka získá příznivce klasické Snickers a zároveň osloví všechny milovníky lískových ořechů," komentuje novinku Radovan Veselý, Group brand manažer značky Snickers.

 

„Naše kampaň ,Když máš hlad, nejsi to ty' vtipně představuje nepříjemné symptomy hladu, jako je protivné a škodolibé chování. Snickers Hazelnut je další skvělou variantou, jak se s nimi vypořádat," uzavírá.

 

Limitovanou edici z řady čokoládových tyčinek Snickers v obchodech určitě nepřehlédnete díky výraznému zelenému obalu. V prodeji je v běžné obchodní síti od poloviny ledna za doporučenou cenu 13,50 Kč. Více informací naleznete na www.snickers.cz

 

Když máš hlad, nejsi to ty

 

Televizní spot využívá známé osobnosti a postavy, prostřednictvím kterých ukazuje, že když má člověk hlad, není doslova ve své kůži. Celosvětově se v kampani objevuje řada známých osobností, např. Aretha Franklin, Liza Minnelli nebo Robin Williams. Pro Českou republiku byla nejdříve vybrána Joan Collins, nyní ji vystřídal Gremlin.

 

Snickers

Čokoládovo-karamelovou tyčinku Snickers vyrábí společnost Mars, která je jednou z největších rodinných společností na světě. Společnost Mars je rozdělena do šesti obchodních segmentů, jedním z nich jsou i čokoládové výrobky. Na česko-slovenském trhu působí společnost Mars od roku 1992. V roce 1998 se spojila se společností Wrigley, a vznikla tak jedna z vedoucích cukrářských firem.