Zrekonstruovaná čerpací stanice na dálnici D1 u Vyškova nabízí širokou škálu výrobků a služeb plně uzpůsobenou každodenním potřebám zákazníků. Součástí nabídky jsou káva, čerstvé sendviče, pečivo a potravinové zboží každodenní spotřeby. S novým designem a sortimentem chce firma umožnit svým zákazníkům pohodlný nákup.
„V reakci na neustále se měnící trendy na trhu a v souladu s novou maloobchodní strategií otevřela společnost MOL svůj první obchod Fresh Corner. Tak jako řada jiných hráčů na vyspělých trzích jsme se nabídkou pestřejšího sortimentu výrobků a služeb i my zaměřili na rozšíření zákaznické zkušenosti pro klienty našich čerpacích stanic. Usilujeme o to stát se jasnou volbou zákazníků v prodeji pohonných hmot i zboží každodenní spotřeby," uvedl Lars Höglund, senior viceprezident Skupiny MOL pro maloobchod.
U nově zrekonstruovaných čerpacích stanic v konceptu Fresh Corner si zákazníci mohou vychutnat například espresso připravené v těch nejlepších profesionálních kávovarech podobně jako v kvalitní kavárně. Vyškolená obsluha připravuje kávu z prvotřídních zrn, která jsou chuťově uzpůsobená přesně očekáváním zákazníků. V nabídce je také řada čerstvě připravovaných sendvičů, toastů a panini i sladké a slané pečivo a denně dva druhy polévek. V obchodě si pak zákazníci mohou nakoupit produkty denní spotřeby, včetně čerstvého pečiva, mléčných výrobků nebo sýrů.
První čerpací stanici v České republice s konceptem Fresh Corner otevřel MOL ve Vyškově, který je jedním z dopravních uzlů spojujícím klíčové regiony. V následujících měsících společnost zrekonstruuje dalších 8 prodejen na čerpacích stanicích. Nový koncept Fresh Corner zavádí Skupina MOL na svých čerpacích stanicích ve všech klíčových zemích, kde působí.
O MOL Česká republika:
V České republice patří k vedoucím obchodním společnostem v oblasti distribuce a prodeje motorových paliv a maziv. Společnost provozuje rozsáhlou síť 191 čerpacích stanic pod značkami MOL, Slovnaft a Pap Oil.