úterý 15. březen 2016 0:00

Nová kolekce Swarovski: Inspirace v pohádkách

Hrdinové filmu WALTA DISNEYE ožívají v oslňující ornamentální kolekci SWAROVSKI. Výrobce šperků s potěšením uvádí novou kolekci oslavující hrdiny filmu Ledové království, nádherně ztvárněné v oslnivém křišťálu Swarovski. Kolekce vznikla na základě desetileté spolupráce se společností Disney, tvůrcem pohádek oblíbených po celém světě.

Film, inspirovaný dílem Hanse Christiana Andersena Sněhová královna, vypráví příběh nebojácné princezny, která se vydá na velkolepou výpravu v doprovodu drsného horala, soba a sněhuláka, aby nalezla svou sestru Elsu, jejíž ledová kouzla neúmyslně uvrhla království do věčné zimy.

 

Elsa ožívá v nadčasovém třpytivě modrém a čirém křišťálu a je vybroušena do ohromujících 329 faset, které odrážejí veškeré světlo a vypovídají tak o kouzelné síle této hrdinky ovládat sníh a led.

 

Tento příběh, který je jedním z nejúspěšnějších filmů z produkce Walta Disneye a je nositelem dvou cen Akademie i dalších ocenění, patří aktuálně mezi nejoblíbenější pohádky. Svým mistrovským uměním broušení Swarovski přivádí k životu postavičky, které vyzařují kouzlo filmu Ledové království nesčetným bohatstvím broušených plošek sršících třpytem, který rozzáří každý domov.

 

Swarovski

 

Swarovski dodává nejrozmanitější portfolio výrobků bezkonkurenční kvality, umělecké dovednosti a kreativity. Společnost Swarovski, založená v roce 1895 v Rakousku, vyrábí a prodává vysoce kvalitní křišťály, pravé polodrahokamy a umělé kameny, ale také hotové výrobky, jako například šperky, bižuterii, doplňky a osvětlení.

 

Dnes má Swarovski Crystal Business, slavící své 120. výročí a řízený pátou generací příslušníků rodiny zakladatele, globální působnost s odhadovanými 2 560 prodejnami v přibližně 170 zemích a zaměstnává více než 25 000 pracovníků. Obrat společnosti v roce 2014 dosáhl 2,33 miliard EUR. Swarovski Crystal Business tvoří společně se svými sesterskými společnostmi Swarovski Optik (optické prostředky) a Tyrolit (brusiva) jeden subjekt s názvem Swarovski Group. V roce 2014 vytvořila společnost zisk v přibližné výši 3,05 miliard EUR a zaměstnávala přes 30 tisíc lidí. V roce 2012 byla na počest filantropického ducha zakladatele značky Daniela Swarovski založena nadace  

 

The Swarovski Foundation. Jejím cílem je podporovat kreativitu a kulturu, propagovat blahobyt a zachovávat přírodní zdroje.

www.swarovskigroup.com