Dodá vám mladistvý a absolutně trendy look s kontrastním polovičním košíčkem.
Rita Ora je nepřehlédnutelnou hvězdou nejnovější kampaně značky, která prostřednictvím fotografií a videí odráží rytmus a originalitu světa Tezenis. Ústředním motivem kampaně je výraz ‘MY’: MY WORLD, MY STYLE, MY BRA, MIAMI.
Spojení My World (Můj svět) představuje pro značku Tezenis skutečnou cestu kolem světa, každá z podprsenek v basic kolekci totiž nese jméno některé ze světových metropolí.
Spojení My Style (Můj styl) je styl značky Tezenis - mladistvý, cool a moderní.
My Bra (Má podprsenka) odkazuje na podprsenku jako stále stylovější doplněk, který učiní každou ženu jedinečnou.
Kampaň, které se mistrně zhostil Michelangelo Di Battista, představuje hudební video zahalené do jasného růžovo-broskvového kouře, který symbolizuje úsvit na východním pobřeží Ameriky. V něm probleskuje silueta Rity Ora, ikony světa hudby i stylu.
Barevná paleta je inspirována atmosférou Miami - najdeme v ní purpurovou - jako americký západ slunce, mořskou zeleň, blankytnou a temně modrou, připomínající South Beach a její neonová světla. Nechybí ani černá, bílá a růžová, odkazující na geometrické pouliční umění proslulé čtvrti Wynwood.
Model Miami bude dostupný ve všech buticích Tezenis od 3. března, doporučená maloobchodní