neděle 5. březen 2017 0:00

Rita Ora se znovu představuje jako tvář spodního prádla Tezenis

Tentokrát tato ikonická zpěvačka září v kampani na podprsenku MIAMI, nejnovější přírůstek basic kolekce. Tento krajkový model typu balconette s kosticemi má přirozeně vypadající vycpávky a hluboký střih v partii dekoltu.

Dodá vám mladistvý a absolutně trendy look s kontrastním polovičním košíčkem.

 

Rita Ora je nepřehlédnutelnou hvězdou nejnovější kampaně značky, která prostřednictvím fotografií a videí odráží rytmus a originalitu světa Tezenis. Ústředním motivem kampaně je výraz ‘MY’: MY WORLD, MY STYLE, MY BRA, MIAMI.

 

Spojení My World (Můj svět) představuje pro značku Tezenis skutečnou cestu kolem světa, každá z podprsenek v basic kolekci totiž nese jméno některé ze světových metropolí.

 

Spojení My Style (Můj styl) je styl značky Tezenis - mladistvý, cool a moderní.

 

My Bra (Má podprsenka) odkazuje na podprsenku jako stále stylovější doplněk, který učiní každou ženu jedinečnou.

Kampaň, které se mistrně zhostil Michelangelo Di Battista, představuje hudební video zahalené do jasného růžovo-broskvového kouře, který symbolizuje úsvit na východním pobřeží Ameriky. V něm probleskuje silueta Rity Ora, ikony světa hudby i stylu.

 

Barevná paleta je inspirována atmosférou Miami - najdeme v ní purpurovou - jako americký západ slunce, mořskou zeleň, blankytnou a temně modrou, připomínající South Beach a její neonová světla. Nechybí ani černá, bílá a růžová, odkazující na geometrické pouliční umění proslulé čtvrti Wynwood.

 

Model Miami bude dostupný ve všech buticích Tezenis od 3. března, doporučená maloobchodní