Závazek, který jsme si dali mezi zaměstnanci a zákazníky nás hřeje při srdci, "říká Ingvar Larsson,generální ředitel společnosti Lindex.
Lindex zvýšil povědomí o rakovině prsu díky různým aktivitám, především díky své spolupráci na kolekci s módní ikonou Jean Paul Gaultierem, kdy 10% z prodejní ceny kolekce věnuje na výzkum této nemoci.Speciálně vyrobený náramek, stejně jako prodej výroční kolekce také přispěl k tomu, že konečná částka je vyšší než poslední roky.
Lindex je již od roku 2003 také hlavním partnerem kampaně Pink Ribbon a plní závazek,že se bude v průběhu let podílet na financování výzkumu rakoviny prsu a zvýšení povědomí o této nemoci.
Společně se svými zákazníky přispěla společnost Lindex více než 8,1 milionů eur na boj proti rakovině prsu.V České republice bude výtěžek z prodeje růžového náramku a 10% z prodeje kolekce věnován na projekt Aliance žen - Bellis Young – mladé pacientky s rakovinou prsu.