úterý 16. září 2014 0:00

Nejslavnější čokoládové vajíčko rozdává radost již 40 let

Čokoládové vajíčko Kinder Surprise letos v září oslaví již 40. narozeniny. Tato cukrovinka, kterou milují děti i dospělí na celém světě, se zrodila v 70. letech v italském městečku Alba a stala se jedním z prvních produktů řady Kinder. Výrobky této řady jsou napříč generacemi populární především díky plné a přirozené mléčné chuti.

0aaAAaLogo 40 let 

Čokoládové vajíčko Kinder Surprise letos v září oslaví již 40. narozeniny. Tato cukrovinka, kterou milují děti i dospělí na celém světě, se zrodila v 70. letech v italském městečku Alba a stala se jedním z prvních produktů řady Kinder. Výrobky této řady jsou napříč generacemi populární především díky plné a přirozené mléčné chut.

Kinder Surprise v sobě snoubí hned dvě radosti naráz. Nejprve si jeho majitel pochutná na vajíčku z lahodné dvoubarevné čokolády, poté jej potěší dárek v podobě originální hračky. V lednu a září každého roku bývá navíc uvedena nová tematická sběratelská edice prémiových figurek.

V současné době je vedle klasického bílého vajíčka Kinder Surprise dostupné také růžové, holčičí vajíčko, které v sobě ukrývá hračky určené speciálně pouze pro dívky.

Pro nadšence a vášnivé sběratele figurek z Kinder Surprise chystá společnost Ferrero k příležitosti 40. výročí překvapení. „Od letošního září se mohou fanoušci Kinder Surprise těšit na speciální limitovanou edici hraček, kterou budou tvořit figurky, jež patřily během předchozích čtyřiceti let k těm nejoblíbenějším,“ říká Jana Špačková, Brand Manager Kinder.

OOWC2F1Yax3ErrqPW0ft 0 a2xrrhAcahfKoXMuwNaJJpGmrfWVyt7WIv1JBlEte KDXamo

V České republice za zhruba pětadvacet let, kdy jsou vajíčka s překvapením na našem trhu k dispozici, měly největší úspěch především série figurek Happy Hippo, Fantomini a Šmoulové

. „Kinder Surprise dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější produkty z rodiny Kinder. Stalo se nejen klasickou sladkostí, ale i hračkou pro všechny věkové kategorie, a proto nás těší, že můžeme oslavit jeho narozeniny a obdarovat nejen děti, ale i dospělé příznivce Kinder vajíčka, speciální edicí figurek,“ dodává Jana Špačková.

QuyC2ZGhsUVf8B cDUlOfjCb-BvCCQD056HF-ejc1SOgXZRbGqTRNlpJnFNm1ajfQ2G0a00

Kořeny společnosti Ferrero sahají do 40. let 20. století, kdy si Pietro Ferrero založil na severu Itálie svou první cukrárnu. Vedle prodeje se záhy začal věnovat také vymýšlení a výrobě nových druhů cukrovinek. Díky rychle rostoucí oblibě společnost již v prvních letech expandovala do celé Itálie, v průběhu 50. let se dostala také za hranice země. V současné době je značka Ferrero známá a rozšířená již na všech kontinentech světa, největší úspěch ale stále sklízí především v Itálii, Německu a Rakousku, kde působí nejdéle.

Vedle výroby a distribuce cukrovinek se společnost Ferrero celosvětově věnuje také správnému rozvoji a růstu dětí, a proto už mnoho let organizuje projekt Kinder+Sport zaměřující se na podporu a zdůraznění významu sportu jako součásti zdravého aktivního života dětí a mládeže.

Soutěž:

Jaké série figurek mají v ČR největší úspěch?

Správnou odpověď posílejte na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 25. září 2014 s uvedením vaší odpovědi, jména a příjmení, emailové adresy a telefonního čísla.

Do předmětu emailu nezapomeňte uvést "kinder"

Výherci budou informováni emailem či telefonicky.