Kofila a výtvarné umění patří odjakživa k sobě. A jsou to právě mladí umělci, kteří přinášejí do světa estetiky neotřelé vnímání a nové pohledy. To je hlavní důvod, proč je Kofila vyzvala, aby se nechali inspirovat mottem letošní kampaně, které zní: "Originální spojení dělá svět krásnější".
Spolupráce bude zahájena letos na jaře a zapojí se do ní studenti Střední školy mediální grafiky a tisku. Na podzim se pak přidá UMPRUM, konkrétně Ateliér produktového designu. V obou případech mladí tvůrci pro Kofilu vytvoří série prací na téma motta letošní kampaně a výběr z nich budete posléze moci vidět například na sociálních sítích značky.
Soutěž: Vyhrajte s námi spoustu tyčinek.
Stačí jen správně odpovědět na naši soutěžní otázku a mít štěstí:
Kolik let už je tyčince Kofila?
Správnou odpověď posílejte na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 14. 7. 2019 s uvedením vaší odpovědi, jména a příjmení, emailové adresy a telefonního čísla.
Do předmětu emailu nezapomeňte uvést "kofila".