pondělí 15. srpen 2022 0:00

Nákupní chování Čechů potvrzuje zájem o čerstvé a zdravé výrobky

Nezávislé spotřebitelské ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2022 zná své vítěze. Ve spotřebiteli oblíbeném a výrobci uznávaném prestižním marketingovém programu se v letošním roce utkalo 97 firem se 162 výrobky. Z nich spotřebitelé zvolili 50 vítězů v nejrůznějších kategoriích. Kromě klasických kategorií, jako jsou pivo, káva či pleťová kosmetika, se letos v soutěži nově objevily například kategorie bezlaktózové potraviny či speciální potraviny, které odráží vzrůstající popularitu segmentu produktů pro osoby s potravinovými intolerancemi.

Již tradiční kategorie zaměřené na krmiva a doplňky pro domácí mazlíčky, letos obohatily novinky s obsahem hmyzího proteinu. Ty reflektují celospolečenskou potřebu zpracování proteinů z hmyzu, především kvůli ekologické udržitelnosti, a to nejen v lidské stravě. Do různorodosti kategorií také letos více zasáhly kategorie vegetariánských a veganských potravin, které se v posledních letech stále častěji objevují i v řetězcích a uspokojují poptávku po výživě plnohodnotnými, ale zároveň bezmasými produkty. Spotřebitelé v rámci tohoto programu, oceňujícího produktové novinky a inovace na českém trhu, vybrali jako nejlepší novinku roku 2022 produkt Tuňák celý s extra panenským olivovým olejem Franz Josef Kaiser od společnosti Gaston. Odbornou porotu pak nejvíce zaujalo inovativní řešení sušáku na prádlo od firmy Vileda.

 

Soutěž o balíček Volba spotřebitelů.

 

Chcete vyhrát balíček Volba spotřebitelů? Pak stačí správně odpovědět na naši soutěžní otázku a být 120. email v pořadí.

 

Kolik bylo celkem vítězných produktů v letošním roce?

 

Správnou odpověď posílejte na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 10.9 2021 s uvedením vaší odpovědi, jména a příjmení, emailové adresy a telefonního čísla. 

Do předmětu emailu nezapomeňte uvést "volba"