Podle průzkumu provedeného prostřednictvím aplikace Instant Research společnosti Ipsos, bezmála třetina dotazovaných (32 %) v případě zábavy volí aquaparky a bazénové komplexy s venkovními zónami. Ostatní pak preferují turistiku a výlety, nebo návštěvy památek, a historických míst. Průzkum potvrdil, že čeští zákazníci jsou stále náročnější co do kvality a rozsahu nabízených služeb. Například pro více jak pětinu Čechů jsou při návštěvě zábavního parku či aquaparku důležité animační a doprovodné programy v místě. „Každý rok se snažíme přinášet novinky a inovace, které naše zákazníky osloví. Aktuálně jsme spustili světový unikát, VR brýle i se zvukem na tobogánu. Jsme první na světě, kdo tuto technologii nabízí na nejnovější platformě telefonů S22, což zajišťuje co nejrealističtější zážitek,“ říká generální ředitelka Aquapalace Praha, Vladana Horáková.
Léto ideálně u vody, ale jen pokud je čistá
V horkých dnech míří Češi rádi k vodě. O tom, kam za vodní zábavou Češi vyrazí, je klíčový ukazatel hygiena a čistota, spolu s dojezdovou vzdáleností a velikostí či kapacitou zařízení. Pro pětinu lidí je nejdůležitější cena vstupného, pro shodný počet již zmíněný animační program, který zařízení nabízí. „Návštěvníci u nás oceňují hlavně čistotu vody, bezpečnost, a právě a širokou nabídku zábavy. Letošní léto se nese v duchu brazilských rytmů, nechybí taneční vystoupení, soutěže, ale ani koncerty nebo autogramiáda herců ze seriálu ZOO,“ doplnila Vladana Horáková, generální ředitelka sportovně relaxačního komplexu Aquapalace Praha v Čestlicích.
Průzkum byl realizovaný pro Aquapalace Praha pomocí aplikace Instant Research od agentury Ipsos na vzorku 500 lidí.