úterý 23. červen 2015 0:00

VYHRAJTE NOVÝ LENOR – INSPIRACI UZNÁVANÉHO NÁVRHÁŘE GILESE DEACONA

Renomovaný britský návrhář Giles Deacon dlouhodobě zakládá své kolekce na vynikajícím porozumění ženám a jejich potřebám. V posledních letech posouvá toto umění na vyšší úroveň díky spolupráci se společností Procter and Gamble (P&G) a značkou Lenor.

Touto spoluprací Giles chce především představit oblečení, které pracuje v náš prospěch, aby si všechny ženy mohly vybrat ten správný outfit, ve kterém se budou cítit skvěle po celý den. Výsledkem je již druhá kolekce určená pro praní v pračce.

 

Pokud vás spojení světově proslulého návrháře se značkou Lenor udivuje, zde je vysvětlení, proč se Giles pro partnerství rozhodl: „Pro mě je Lenor nezbytnou závěrečnou tečkou každého outfitu, která dotváří jeho celkový dojem. Jako jemná vůně speciálně určená pro oblečení vám umožnuje cítit se ve vašich šatech dobře. Móda a návrhářství jsou mou vášní, a protože Lenor mi dovoluje podpořit ženy, aby se ve svém oblečení cítily ještě lépe, na spolupráci jsem rád kývnul."

 

Neotřelá, odvážná a mladistvá kolekce Dress for Yes inspirovaná svěžestí super koncentrovaného Lenoru je nejnovějším počinem v rámci této spolupráce. Deset modelů se pyšní jasnými zářivými barvami, odvážným vzorem a různými délkami sukní. „Miluji syté barvy a především zářivé odstíny – právě ty podle mého opravdu výborně vyjadřují celodenní svěžest, jakou super koncentrovaný Lenor poskytuje," hodnotí Giles svůj kreativní přístup.

 

Látky, které Giles v této kolekci využil, odpovídají moderním estetickým požadavkům a jsou praktické,ale také dávají vyniknout novým vlastnostem super koncentrovaného Lenoru. Jeho inovovaná technologie Freshlock™ šaty provoní až na 12 hodin. Přitom podle průzkumů je právě tato vlastnost klíčová pro to, abychom se v našem oblečení cítili dobře a sebevědomě.

 

Všichni určitě máme své oblíbené šaty, na které spoléháme, když se chceme cítit sexy nebo úspěšně zvládnout náročnou prezentaci v práci. Podle kognitivní vědy, jež společnost P&G při vývoji produktů využívá, milujeme šaty, které vyvolávají pozitivní reakci od všech smyslů najednou. Abychom se v oblečení cítili dobře a sebevědomě, musí se zkrátka zamlouvat všem našim smyslům. Potřebujeme nejen určitou barvu a látku příjemnou na dotek, ale také vůni.

 

Náš mozek reaguje na vůně i dlouho poté, co jsme je přestali vědomě vnímat. Ve skutečnosti naše nosy pracují většinu času, aniž bychom si to uvědomovali, a lidský mozek zpracovává i tyto bezděčné vjemy, což může mít vliv na naši náladu i jednání. Pokud tedy šaty déle příjemně voní, cítíme se díkynim dobře delší dobu a právě to nám nyní umožňuje super koncentrovaný Lenor.

 

Super koncentrovaný Lenor je dostupný v 16 variantách v řadách Soft & Fresh, Sensitive, Aromatherapy a Parfumelle. Vy nyní můžete soutěžit o jednu z pěti lahví Lenoru s vůní Midnight rose.

 

Soutěžní otázka: Kolik modelů je v nové kolekci Gilese Deacona pro Lenor – Dress for Yes:

 

a. 5

 

b. 10

 

c. 15

 

Správnou odpověď posílejte na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 18. července 2015 s uvedením vaší odpovědi, jména a příjmení, emailové adresy a telefonního čísla.

 

Do předmětu emailu nezapomeňte uvést "lenor".

 

Výherci budou informováni emailem či telefonicky.