čtvrtek 24. září 2015 0:00

Oriflame opět pomáhá po boku Terezy Maxové

Spojení Terezy Maxové a Oriflame už vykouzlilo za léta spolupráce nespočet úsměvů na dětských tvářích. V letošním roce jsme předali nadaci šek v hodnotě 500 000 Kč. Předání se uskutečnilo na akci Teribear hýbe Prahou začátkem září, kterou navštívilo přes 300 kosmetických poradců Oriflame. Svými sportovními výkony jsme podpořili dobrou věc a jsme rádi, že výtěžek poputuje na znevýhodněné děti, které naši pomoc opravdu potřebují.

Když pomáhat, tak aktivně

 

Smyslem akce bylo nachodit či naběhat co největší množství kilometrů, které se následně díky Oriflame a dalším partnerům, proměnilo v pomoc konkrétním dětem. Jeden nachozený kilometr ve speciálně vytyčeném okruhu na Letné se rovnal deseti korunám pro dobrou věc.

 

Celý běh byl pojatý jako desetidenní happening dobré vůle pro nejširší veřejnost. Zájemci se mohli účastnit bez ohledu na jejich kondici, věk či zdravotní stav. Za Oriflame se účastnilo 300 kosmetických poradců, kteří vyznávají zdravý životní styl a svým pohybem dopomohli nadaci získat téměř 9 850 000 Kč.

 

Nadace Terezy Maxové se nechala volně inspirovat kultovní akcí „No finish line", která se od roku 1999 koná v Monaku.

 

Tereza Maxová a Oriflame

 

Společnost Oriflame s Terezou spolupracuje už od roku 2000. „Za 13 let intenzivní spolupráce jsme finančně podpořili řadu zařízení, které pomáhají původním ohroženým rodinám, ale i pěstounům. Tereza věří naší kosmetice a my zase věříme tomu, co dělá pro ostatní," uvádí současný ředitel Oriflame Magnus Asterlind.

 

„Od roku 2000, kdy naše spolupráce s nadací začala, jsme společně věnovali již téměř 15 ,5 milionu Kč," dále uvádí v číslech generální ředitel. Oriflame také ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové nabízí kolekci Oriflame Dětem: Charitativní výrobky na podporu opuštěných a znevýhodněných dětí. Výtěžek z kolekce přispívá ke konkrétnímu řešení tohoto problému.

 

A co k celému konceptu dodává sama Tereza?

 

„Oriflame patří k dětem a děti zase k Oriflame a já si velice vážím úsilí a spolupráce této kosmetické firmy. Jsem hrdá na to, že mohu spolupracovat s tak kvalitní kosmetickou značkou," uvádí modelka. Modelka světového formátu navíc ctí stejné etické hodnoty jako Oriflame – šetrnost k přírodě a také netestování na zvířatech.