Kolem dvaceti studentů Ateliéru produktového designu pražské UMPRUM se zapojilo do spolupráce se značkou Kofila, aby se podíleli na budování kampaně s novou kreativní myšlenkou.
“Zaujetí studentů je větší, než jsme čekali,” uvádí profesor Jan Němeček, vedoucí ateliéru. “Přestože se jedná o komerční projekt, mladí lidé se s Kofilou ztotožňují, protože pro ně znamená často součást jejich dětství.”
Kofila se nově zaměřuje na hledání originálních spojení v každodenním životě a upozorňuje na to, že někdy se stačí podívat na běžné věci jinak, a jejich spojením vytvořit něco nového, nevšedního, originálního. Každý den se pak může stát zapamatovatelným a krásným.
Propojení Kofily s uměním má dlouholetou tradici. Původní žlutý obal s mouřenínem vznikl pod rukama českého malíře a ilustrátora Zdeňka Rykra už v roce 1923, historii Kofily psala i řada limitovaných edicí s obaly inspirovanými významnými uměleckými směry nebo ztvárněnými českými a slovenskými umělci.
Cílem letošní spolupráce s uměleckými školami je vytvoření uměleckých hodnot, které přetrvají, a získání vizuálního obsahu pro sociální sítě značky.
“Výsledky spolupráce s mladými umělci nás velmi těší,” říká brand manažerka Adenike Gbadeboriová. “Už po první konzultaci nám bylo jasné, že půjde o zajímavé výstupy. Díky jejich zájmu a nadšení se nám podařilo opět ukázat Kofilu jako neobyčejnou kombinaci každodennosti a umění.”
Soutěž: Hrajte s námi o Kofily?
Soutěžní otázka: Jaká čokoláda je v Kofilách?
Správnou odpověď posílejte na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do 16. 12. 2019 s uvedením vaší odpovědi, jména a příjmení, emailové adresy a telefonního čísla.
Do předmětu emailu nezapomeňte uvést "kofila".